دلتنگ تر از همیشه

خرید بک لینک
وقتی 15 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ...صورتت از شرم قرمز شد و سرت رو به زیر انداختی و لبخند زدی...*وقتی که 20 سالت بود و منبهت گفتم که دوستت دارمسرترو روی شونه هام گذاشتی و دستم رو تو دستات گرفتی انگار از اینکه منو از دست بدی وحشت داشتی* وقتیکه 25 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ..صبحانهمو آماده کردی وبرام آوردی ..پیشونیم رو بوسیدی وگفتیبهتره عجله کنی ..داره دیرت می شه*وقتی30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم ..بهم گفتی اگه راستیراستی دوستم داری.بعد از کارت زود بیاخونه*وقتی 40 ساله شدی و من بهت گفتم که دوستتدارمتوداشتی میز شام رو تمیز می کردی و گفتی .باشه عزیزم ولی الان وقتاینه که بریتودرسهابهبچه مون کمک کنی*وقتی که 50 سالت شد و منبهت گفتم که دوستت دارم تو همونجور که بافتنی می بافتیبهمنکاه کردی و خندیدی*وقتی 60 سالت شد بهت گفتم کهچقدر دوستت دارم و تو به من لبخند زدی...*وقتی که 70 ساله شدی و منبهت گفتم دوستت دارم در حالی که روی صندلیراحتیمون نشسته بودیم من نامه های عاشقانه ات رو که 50 سالپیش برای دلتنگ تر از همیشه...

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:05

آن شب شب نحسی بود ...با او تماس گرفت : چرا ؟ مگه من چی کار کردم ؟دختر در جوابش : تو ... نه عزیزم تو خیلی پاکی ... ولی من ... تو لیاقتت بیشتر از منه ...گفت : این حرفا چیه ؟ تو می دونی یا من ؟ من دوست دارم ... به خدا بدون تو می میرم ...دختر گفت : این از اون دروغا بودا ... ولم کن ... ازت خسته شدم ... تو زیادی عاشقی ...پسر : مگه بده آدم عاشق باشه ... ؟دختر : آره واسه من بده ... عشق دروغه ...پسر : نه به خدا من عاشقتم ...دختر : ولم کن حوصلتو ندارم ...پسر آهی کشید و گفت نه تو رو خدا نمی خوام از دستت بدم ...صدای قطع شدن مکالمه آمد ...تازه به خانه رسیده بود ... وارد اتاقش شد و با دیدن عکس او در پشت زمینه ی کامپیوترش ، اشکش جاری شد ...آهنگ مورد علاقه ی او را گذاشت تا پخش شود ...به اواسط آهنگ رسیده بود که بغضش ترکید ...بود و نبودم ... همه وجودم ... آروم جونم ... واست می خونم ... دل نگرونم اگه نباشی بدون چشمات مگه میتونم ؟گرمی دستات ... برق اون نگاه ... یادم نمیره طعم بوسه هات ... کاشکی بدونی اگه نباشی ... می شکنه قلبم بی تو و صدات ...و می گریست ...بدون شام خورد دلتنگ تر از همیشه...

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:05

گاهي سخت مي شود …دوستش داري و نمي دانددوستش داري و نمي خواهددوستش داري و نمي ايددوستش داري و سهم تو از بودنشفقط تصويري است رويايي در سرزمين خيالتدوستش داري و سهم تواز اين همه ، تنهايي است دلتنگ تر از همیشه...

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:05


من با تو زير باران نرفته ام اما...


اما باران که مى بارد دلم برايت تنگتر ميشود


را ه مى افتم,بدون چتر,من بغض ميکنم ...آسمان گري

دلتنگ تر از همیشه...

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: fhvhk j,fhnvhk 'sjv,fhvhk tdgl, نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:05



دلم تنگ شده برا روزایی که:


شبا اس میدادی" مال خودمی "


روزا بیست بار اس میدادی" دوست دارم "


ولی قهر میکردم،قبل از اینکه بخوابی اس میدادی" آشتی نکردیمااااااا "


" هنوز قهری "


دلم تنگ شده


دلتنگ تر از همیشه...

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: هنوز قهری,هنوز قهري,هنوز باهام قهری, نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:04

مسافری بودمدر این دنیاکه مقصدم تو بودیحالا که رفته ایدیگر مسافر نیستمآواره ام.. دلتنگ تر از همیشه...

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: لحظات تلخ,لحظات تلخ زندگی,لحظات تلخ جدایی, نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:04

عکس های عاشقانه غمناک از لحظات تنهایی

زندگی به من اموخت ...

همیشه منتظر حمله ی احتمالیه کسی باشم

که به او محبت فراوان کردم

دلتنگ تر از همیشه...

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: خاطرات من,خاطرات من از شب زفافم,خاطرات منو دوست پسرم, نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:04

خـــدایـــا !بـبـخــش اگــه دنـیـاتــو مـیـفــروشــم بـه یـه نــگاه عـشـقـم . . بـبـخــش اگـه یـکی رو دارم بــرام خـــدایـی مـیـکـنـه . . . بـبـخــش اگـه عـشـقـمـو بـیـشـتـر از جـونی که تــو بـهـم دادی ، دوســـღــــش دارم ! بـبـخــش اگـه بـعـضی وقـتـا ســرت داد زدمــو عـشقـمـو ازت خــواسـتم . . . بـبـخــش اگـه یـه مـوقـعـهـایــی عــاشـقــانــه مـیــپـرستـمـش . . . بـبـخــش اگـه آرامــــــ♥ــــشم خــلاصــه مـیـشــه تــو صــداش . . . خــــدایـــا ! بـبـخــش اگـه مـیـخـوام دنــیـا نـباشـــه ، اگــه اونـیکـه دنــیـامــه نـبـاشــــه . . . دلتنگ تر از همیشه...

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: درد و دل های عاشقانه,درد و دلهای عاشقانه واقعی,درد و دل هاي عاشقانه, نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:04

سر خاک من :اونی که بیشتر از همه اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه...!!

اونی که نخواست ما رو بالاخره میاد دیدن جسدم...!!

اونی که حتی نمیخواست دستمو بگیره زیر تابوتمو گرفته...!!

اونی که سلام نمیکرد میاد برا خدافظی...!!

عجب روزیه اون روز...!!

حیف كه اون موقع خودم نیستم....!!!!

دلتنگ تر از همیشه...

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: name,meaning,m, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:04

منسجر بیتالک هم فیلتر شد و به تاریخ پیوستآیا برنامه بیتالک فیلتر شد ؟ بله در زمانی که دیگر خبری از فیلتر شدن مسنجر های ارتباطی نبود ناگهانبیتالک فیلتر شد . بعد از فیلتر شدن نیم باز نوبت برنامه بیتالک بود تا از صحنه روزگار ایرانی ها پاک شود . ظاهرا مسنجر هایی که قابلیت جستجوی افراد اطراف خود را دارند . و دوستیابی شهری با آنها راحت تر است در دستور کار است و زودتر از بقیه مسنجر ها فیلتر میشوند البته فیلتر شدن نیم باز یک ماجرای دیگریست و به دلیل متفاوتی فیلتر شد . به هر حال دستیابی به مسنجر بیتالک برای همیشه مانند وی چت قطع شد . بدرود بیتالک برای اینکه صحت این موضوع برای شما روشن شود به آدرس سایت این برنامه مراجعه کنید http://beetalkmobile.com توجه کنید در حال حاضر بیتالک برای بعضی ها کامل فیلتر و برای بعضی ها قطع و وصل میشود اطلاعیه دوم در مورد فیلتر شدن بیتالک (رفع فیلتر شد) با توجه به تغییر روند سایت فیلترینگ در حال حاضر برنامه بیتالک از فیلتر خارج شده است و با بروز رسانی به نسخه جدید بیتالک بدون مشکل برای شما کار خواهد کرد دلتنگ تر از همیشه...

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: آیا بیتالک, شده؟, نویسنده: بازدید: 457 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:04

صفحه بندی